سوژه روز؛ اهداف مشترک استقلال و پرسپولیس در بازار تابستانی

سوژه روز؛ اهداف مشترک استقلال و پرسپولیس در بازار تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به مانند همیشه دنبال جذب گزینه‌های مشترک در بازار هستند.

به گزارش فوتبالی،طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازیکنان مورد نظر دو تیم محبوب پایتخت و باشگاههای بزرگ دیگر صورت گرفته و نکته جالب اینکه در بازار شایعات، برخی بازیکنان، هم مورد توجه استقلال هستند هم پرسپولیس.

گزارش زیر نگاهی دارد به این بازیکنان:

سعید صادقی

به لحاظ فنی، سعید صادقی با اختلاف یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود. وینگر گل گهر که رکورددار بیشترین دریبل فصل تا به اینجای کار هم بوده است، در تعطیلات نیم‌فصل، پیشنهادهای زیادی داشت اما تصمیم گرفت با گل گهر ادامه بدهد و حالا او یکی از سوژه‌های بزرگ نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.

خیلی‌ها از پیشنهاد استقلال به این بازیکن با استعداد خبر می‌دهند، اما قرمزها هم با توجه به ارتباط خوب یحیی گل‌محمدی با این بازیکن تلاش می‌کنند تا صادقی را پرسپولیسی کنند اما خود صادقی در آخرین مصاحبه با تایید پیشنهاد سرخابی‌ها به او، همه چیز را به پایان فصل موکول کرده و باید دید در پایان فصل، چه تصمیمی برای آینده فوتبالی‌اش خواهد گرفت.

یونس دلفی

او خیلی زود در استقلال خوزستان ستاره شد و درخشید تا راهی لیگ بلژیک و باشگاه شارلوا شود او نتوانست در شارلو فرصت زیادی برای نمایش داشته باشد تا تصمیم به جدایی از این تیم و رفتن به لیگ کرواسی بگیرد. دلفی هر چند در کرواسی هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد اما حالا قصد دارد در تابستان راهی تیمی شود که به او اعتماد کنند و فرصت حضور در ترکیب را داشته باشد.

دلفی مورد توجه سرخابی‌ها قرار گرفته و روز گذشته در گفت‌و‌گو با فوتبالی ضمن تایید پیشنهاد دو تیم پرسپولیس و استقلال، اعلام کرد برایش مسائل مالی در اولویت نیست و دوست دارد به تیمی برود که بتواند برایش بازی کند.

سعید عزت‌اللهی

هافبک دفاعی تیم ملی ایران و فصل گذشته باشگاه الغرافه قطر که تحت قرارداد باشگاه وایله دانمارک قرار دارد، یکی دیگر از بازیکنانی است که مدنظر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گرفته و با توجه به جدایی احتمالی مهدی‌پور از استقلال و سرلک و رضا اسدی از جمع قرمزها، هر دو باشگاه نگاه ویژه ای به جذب این بازیکن دارند.

آنچه مشخص است این بازیکن ملی‌پوش و لژیونر با توجه به قراردادی که با باشگاه دانمارکی دارد و همچنین علاقه‌اش به ادامه بازی در اروپا فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

محمد خدابنده‌لو- یاسین سلمانی

عملکرد کاپیتان‌های تیم امید در لیگ بیست و یکم به حدی خوب بود که علاوه بر اینکه آنها جزو ترکیب ثابت تیم امید قرار گرفتند و مهدی مهدوی‌کیا حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های آنها بازی کرده، باعث شده تا هر دو بازیکن مورد توجه سرخابی‌ها قرار بگیرند.

خدابنده‌لو در ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از بازیکنان ثابت تیمش در لیگ بیست و یکم به شمار می‌رفت او مخصوصا در بازی برگشت مقابل پرسپولیس یکی از نفرات شاخص تیمش بود و به جز استقلال و پرسپولیس، مورد توجه فولاد خوزستان هم قرار گرفته است هر چند به پرسپولیس نزدیک تر به نظر می رسد تا استقلال. در سمت مقابل هم یاسین سلمانی که محصول آکادمی سپاهان است زیر نظر محرم نویدکیا درخشانی را پشت سرگذاشت، او علاوه بر پیشنهادهای داخلی با چند پیشنهاد خارجی هم مواجه شده منتهی در بازار شایعات گفته شده که او در صورت اینکه لژیونر نشود، یا با سپاهان تمدید می کند یا هر کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد بهتری بدهند به آن تیمها می پیوندد.

7655