شاید در فولاد نمانم/ دوست دارم در یکی از دو تیم آفریقا باشم

شاید در فولاد نمانم/ دوست دارم در یکی از دو تیم آفریقا باشم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تصمیم نگرفته‌ام که در فولاد بمانم و آماده انتقال به هر تیمی در لیگ آفریقای جنوبی هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از نفراتی است که احتمال دارد در پایان فصل از این تیم ایرانی جدا شود.

پاتوسی در مصاحبه‌ای گفت: پیشنهاداتی وجود دارد که اکنون نمی‌توانم به شما بگویم. اما تیمی که من با آنها هستم (فولاد) از من راضی است و من هم خوشحال هستم.

وی با اشاره به مشکلات بازی در کشورهای خارجی تاکید کرد: می‌دانید وقتی خارج از کشور بازی می‌کنید، مواقعی به خانه فکر می‌کنید، استرس زیادی وجود دارد و همچنین خانواده شما نزدیک نیست. حتی زمانی بود که می‌خواستم برگردم.

این هافبک آفریقایی درباره خبرهایی که در خصوص جدایی اش از فولاد و حضور در یکی از دو تیم آفریقایی مطرح شده است، یادآور شد: شایعاتی مبنی بر علاقه کایزر چیفز و اورلاندو پیراتز به من وجود داشت، اما من هرگز آن را پیگیری نکردم. بعد از آن همه چیز مسکوت ماند. فکر می‌کنم آنها ساکت شدند چون افرادی هستند که از من بدگویی می‌کنند. نمی‌خواهم عمیقاً وارد این موضوع شوم اما می دانم که یکی در مورد من بد صحبت کرده است.

پاتوسی ادامه داد: هیچ پیشنهاد رسمی از طرف چیفز و پیراتز وجود نداشت. تنها چیزی که می دانم این است که کسی از من بدگویی کرده است و می دانم که آن شخص کیست.

وی خاطرنشان کرد: چیفز و پیراتز دو تیمی هستند که دوست دارم در آن بازی کنم. حتی الان هم تصمیم نگرفته‌ام که اینجا بمانم یا نه. من آماده انتقال به لیگ آفریقای جنوبی هستم فقط در صورتی که آنها بتوانند پیشنهاد بهتری نسبت به اینجا ارائه بدهند.

7777