رقابت منچستریونایتد و نیوکاسل بر سر جذب ستاره قهرمان لیگ اروپا

رقابت منچستریونایتد و نیوکاسل بر سر جذب ستاره قهرمان لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع آینتراخت فرانکفورت مورد توجه مدیران و مسئولان باشگاه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به جذب ایوان اندیکا، مدافع مستحکم تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت از کشور آلمان علاقه‌مند می‌باشند. انتظار می‌رود این بازیکن، در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال از فینالیست و قهرمان رقابت‌های لیگ اروپا در فصل جاری جدا شده و به باشگاه‌هایی از لیگ برتر فوتبال انگلستان لینک شده است.

مقامات و مالکان جدید و متمول باشگاه نیوکاسل یونایتد مشتاق جذب این ستاره خط دفاعی باشگاه اینتراخت فرانکفورت می‌باشند و در همین ارتباط نیز تلاش و کوششی را در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه گذشته برای جذب و به خدمت گرفتن Ivan N’Dicka انجام داده‌اند. با این اوصاف، آن‌ها اکنون همتایان خود در باشگاه پر طرفدار منچستر یونایتد را نیز در رقابت با خود برای در اختیار گرفتن این مدافع مستحکم از تیم آلمانی می‌بینند؛ جایی که بحث خرید مدافع مرکزی جدیدی برای تقویت خط دفاعی سرخ‌پوشان شهر منچستر در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال جزیره مطرح است.

اکرم کنور، کارشناس حوزه امور مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان از کشور ترکیه چنین گزارش می‌دهد که مدیران و مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان با سران و مسئولان تیم آلمانی آینتراخت فرانکفورت در ارتباط با وضعیت ایوان اندیکا تماس‌هایی گرفته‌اند‌؛ در این میان، از کشور فرانسه هم چنین خبر می‌رسد که مقامات و مدیران باشگاه سرشناس المپیک مارسی این کشور نیز به جذب و به خدمت گرفتن ستاره خط دفاعی باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان علاقه‌مند هستند و در رقابت برای در اختیار گرفتن این بازیکن حضور خواهند داشت.

باید منتظر ماند و دید که سرانجام ایوان اندیکا، ستاره خط دفاعی باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت برای رقابت‌های فصل جدید اروپا سر از کدام تیم بزرگ و متمول اروپایی در خواهد آورد و عاقبت این انتقال به کجا ختم خواهد شد.

9404