علاقه جدی منچستریونایتد به جذب وینگر برزیلی لیدز

علاقه جدی منچستریونایتد به جذب وینگر برزیلی لیدز

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش‌ها سران منچستر یونایتد به جذب رافینیا، وینگر لیدز یونایتد در پنجره نقل و انتقالات آتی علاقه‌مند شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی تلگراف چاپ کشور انگلستان، رافینیا، وینگر برزیلی از زمان پیوستن به تیم لیدز با مبلغی حدود پانزده میلیون پوند از تیم رن فرانسه در سال ۲۰۲۰، دوران درخشانی را در لیگ برتر فوتبال جزیره گذرانده است.

با این حال، با وجود به ثمر رساندن ۱۰ گل و ثبت سه پاس گل در سی و چهار بازی لیگ برتر برای تیمش در این فصل، رافینیا و لیدز یونایتد امکان دارد به چمپیونشیپ سقوط کنند.

سقوط احتمالی از لیگ برتر همراه با فرم چشمگیر او باعث شده بود که رافینیا با تیم‌هایی مانند بارسلونا در هفته‌های اخیر لینک شود؛ اما خبرنگار نشریه دیلی تلگراف در گزارش خود چنین خبر می‌دهد که شیاطین سرخ می‌توانند در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان به دنبال جذب و به خدمت گرفتن این وینگر باشند.

به نظر می‌رسد که برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی منچستر یونایتد با ورود اریک تن هاگ به انگلیس در روزهای اخیر برای شروع برای پیش فصل در حال شکل‌گیری است.

گفته می‌شود که رافینیا جز گزینه‌های احتمالی وینگر راست است؛ اگر چه تنفر شدید بین دو باشگاه می‌تواند هر حرکت احتمالی را از بین ببرد و هم‌چنین بر انتقال احتمالی کاپیتان لیدز، کالوین فیلیپس به اولدترافورد نیز تأثیر بگذارد.

لیدز یونایتد و رافینیا در آخرین بازی فصل لیگ برتر روز یکشنبه گذشته به مصاف برنتفورد رفتند آن هم در حالی که تیم جسی مارش به دلیل تفاضل گل بسیار پایین‌تر نسبت به رقبا در رده هجدهم جدول قرار داشت.

9404