آبراموویچ با انتشار یک بیانیه رسما از چلسی خداحافظی کرد

آبراموویچ با انتشار یک بیانیه رسما از چلسی خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مالک روس چلسی با انتشار بیانیه‌ای از این باشگاه انگلیسی و هواداران و عواملش خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی انگلیس که اهل کشور روسیه بود و به علت مشکلات مربوط به بحران ناشی از جنگ روسیه و اوکراین ناچار به فروش این تیم انگلیسی شد، با انتشار یک بیانیه از هواداران، بازیکنان، کارمندان و سایر عوامل این باشگاه خداحافظی کرد. متن بیانیه منتشر شده توسط رومن آبراموویچ به شرح زیر است:

"مالکیت این باشگاه مسئولیت بزرگی دارد. از زمانی که بیست سال پیش به چلسی اومدم شاهد بودم که این باشگاه می‌تواند به چه چیزی برسد. هدف من این است که اطمینان حاصل کنم مالک بعدی این ذهنیت را دارد که تیم مردان و زنان را به موفقیت برساند و هم‌چنین اراده کافی برای توسعه دیگر جنبه‌های کلیدی باشگاه از جمله آکادمی و کارهای حیاتی بنیاد خیریه را دارد.

خوشحالم که جستجو برای پیدا کردن مالک جدید نتیجه موفقیت‌آمیزی داشته است. در حال حاضر که چلسی را به متولیان جدید خود تحویل می‌دهم، می‌خواهم برای آن‌ها در زمین و خارج از آن بهترین‌ها را آرزو کنم.

حضور در این باشگاه یک افتخار ابدی برای من هست و می‌خواهم از تمام بازیکنان گذشته و فعلی تیم، کارکنان و البته طرفداران که سال‌های باور نکردنی باهم داشتیم تشکر کنم.

افتخار می‌کنم که در نتیجه موفقیت‌های مشترک ما میلیون‌ها نفر از بنیاد خیریه جدید که در حال تاسیس هست بهره‌مند می‌شوند. این میراثی هست که با هم ساختیم.

ممنون

رومن"

9404