مقصر وضعیت نابسامان اخیر رختکن شیاطین‌سرخ شناسایی شد!

مقصر وضعیت نابسامان اخیر رختکن شیاطین‌سرخ شناسایی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر رختکن باشگاه منچستر يونايتد انگلستان شرایط عجیب و غریب و پیچیده‌ای را پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه National، هویت موش درون رختکن باشگاه منچستر یونایتد در این اواخر فاش شد. طبق این گزارش، خبرنگار رسانه نشنال چنین می‌گوید که رالف رانگنیک، سرمربی موقت و آلمانی وقت منچستر یونایتد از قبل از تعطیلات عید کریسمس یعنی درست کمی قبل از زمان انتصابش مجبور بوده تا با سر هم کردن داستان‌های متفاوت، جایگاهی در بین رسانه‌ها و نشریات اروپا به ویژه انگليسی‌ها پیدا کند. هم‌چنين در اواخر دوران حضور اوله گونر سولشر نیز وضعیت مشابهی وجود داشت؛ اما کسانی که در راس امور مربوط به مدیریت این باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر می‌باشند، مطمئن هستند که این اتفاق بعد از این نخواهد افتاد.

تحت نظر رالف رانگنیک، 'مزیت حضور مربی جدید' چندان احساس نشد؛ حتی اگر در ابتدا نتایج کمی بهبود یافت و این واقعیت که بسیاری از جزئیاتی که قرار است خصوصی نگه داشته شوند، راه خود را در حوزه عمومی پیدا کرده‌اند، کمکی به این موضوع نکرده است.

در رسانه‌های فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تماشاگران و هواداران به بازیکنان مختلف اتهام زده‌اند و تلاش می‌کنند تا بفهمند که چه کسی پشت این افشاگری‌ها است. خبرنگار رسانه National در گزارش اخیر خود چنین اطلاع می‌دهد که شرایط پس از تابستان امسال نگران‌کننده نخواهد بود؛ چرا که دیدگاه بسیار مثبتی برای رئیس جدید و هلندی رختکن شیاطین سرخ یعنی اریک تن هاگ وجود دارد.

تحقیقات داخلی از سوی مقامات و نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان آغاز شد و به نظر می‌رسد که آن‌ها مقصر را نیز پیدا کرده‌اند.

9404