ستاره ساحل‌عاجی روسونری ضمن تایید خروجش: با پروژه میلان پیمان بستم

ستاره ساحل‌عاجی روسونری ضمن تایید خروجش: با پروژه میلان پیمان بستم

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و ساحل عاجی روسونری در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، خروجش از این باشگاه ایتالیایی را مجددا تایید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آفریقایی پلاس اسپورت، فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و ستاره خط میانی باشگاه میلان در تازه‌ترین صحبت‌های خود خروجش از این باشگاه ایتالیایی بعد از پنج فصل حضور با پیراهن روسونری را تایید کرد. این بازیکن ملی‌پوش در پایان ماه جاری قراردادش با باشگاه میلان به پایان می‌رسد؛ زمانی که انتقال او به باشگاه بارسلونا رسمی خواهد شد. در ادامه نیز گزیده‌ای از مصاحبه فرانک کسیه با رسانه پلاس اسپورت آفریقا را مشاهده می‌کنید:

"احساسات فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنم. در این‌جا پنج سال بسیار ارزشمند را سپری کردم و در واقع من با یک پروژه در میلان پیمان بستم."

"برای شهر میلان، باشگاه و هم‌تیمی‌هایم، مربی، خودم و خانواده‌ام بسیار خوشحال هستم که با چنین موفقیت بزرگی فصل را تمام کردیم."

"آخرین ماه قراردادم با میلان است اما در پنج سالی که گذشت، ما توانستیم بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و کسب اسکودتو را مدیریت کنیم."

"کاری را انجام دادم که برایش خریداری شده بودم و فکر می‌کنم راهی بهتر از این برای خداحافظی نیست."

قرارداد فرانک کسیه در پایان رقابت‌های فصل جاری به باشگاه میلان ایتالیا به اتمام رسیده است و این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی از مدت‌ها پیش با مدیران و مسئولان باشگاه اسپانیایی بارسلونا مذاکرات خود را انجام داده و به توافقات لازم نیز دست یافته است و بعد از جدایی از روسونری به جمع کاتالان‌ها خواهد پیوست.

9404