عکس؛ هدیه ویژه مدیر رئال مادرید به رییس یوفا

عکس؛ هدیه ویژه مدیر رئال مادرید به رییس یوفا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته یوفا ضیافت شام را با حضور نمایندگان فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد که خیلی ها می خواستند بدانند که برخورد فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید و الکساندر چفرین رئیس یوفا چگونه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز رابطه خوبی با رئیس اهل اسلوونی یوفا ندارد. در حقیقت از زمان ماجرای سوپرلیگ، چفرین بارها علیه رئال مادرید و مدیر این باشگاه صحبت کرده است. شب گذشته اما به نظر می رسد که این دو ترجیح دادند که به بهانه فینال لیگ قهرمانان اروپا با هم کنار بیایند. در حقیقت مدیر رئال مادرید ماکتی از ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید را به چفرین هدیه داد. ورزشگاه رئال مادرید در حال بازسازی است که انتظار می رود که یک سال دیگر آماده شود. برخی می گویند که هدیه ای که پرز به چفرین داده، کنایه آمیز بوده است. در حقیقت مدیر رئال می خواسته به رئیس یوفا بگوید که شرایط مالی و اقتصادی رئال به حدی خوب است که در حالی که باشگاه هزینه هایش را برای بازسازی استادیومش مدیریت کرده اما با این وجود توانسته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

ضیافت شام یوفا بدون حضور خبرنگاران برگزار شد اما حاضران گزارش داده اند که در این محفل، جو خوبی حاکم بوده است و شوخی و خنده برقرار بوده است. این اولین باری بود که چفرین و پرز از زمان شکست ماجرای سوپرلیگ با هم مواجه می شوند. البته رئال کنار بارسا و یووه همچنان در جنگ های حقوقی علیه یوفا به خاطر ماجرای سوپرلیگ حضور دارد.

4125