رقابت منچستريونايتد و بارسلونا بر سر جذب پدیده فوتبال سوئد جدی شد

رقابت منچستريونايتد و بارسلونا بر سر جذب پدیده فوتبال سوئد جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری انگلیسی و سایر کشورهای اروپایی، مقامات باشگاه‌های بزرگ انگلیسی و اسپانیایی همانند منچستر یونایتد، بارسلونا و اوساسونا همگی به دنبال جذب و به خدمت گرفتن مهاجم سوئدی هاماربی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sportbladet، ویلیوت سوئدبرگ، مهاجم تیم فوتبال هاماربی آماده است تا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال تیم خود را ترک کند. ویلیوت سوئدبرگ توسط مدیران و مسئولان باشگاه‌های منچستر یونایتد انگلستان و بارسلونای اسپانیا تحت نظر است؛ این در شرایطی است که مدیریت باشگاه اوساسونای اسپانیا نیز در روزهای آینده برای خرید این بازیکن هجده ساله سوئدی پیشنهاد می‌دهد.

این بازیکن جوان سوئدی در ارتباط با پیشنهاد مديران باشگاه اسپانیایی اوساسونا به خبرنگاران رسانه‌ها چنین گفت: "نمی‌توانم چیزی بگویم؛ چرا که آن‌ها در مورد چنین چیزهایی با من صحبت نمی‌کنند. آن‌ها می‌گویند که اگر پیشنهادی واقعی در راه باشد، مطرح می‌کنیم؛ در غیر این صورت، سعی می‌کنند آن را از من دور نگاه دارند."

ویلیوت سوئدبرگ مدتی را نیز همراه با خانواده خود در والنسیا زندگی می‌کرد. این بازیکن در ادامه صحبت‌های خود چنین می‌گوید: "البته این یک رویا در آینده است؛ اما ما باید آن را همان‌طور که می‌شود در نظر بگیریم. من آماده‌ام، اما برای ماندن در باژن هم مشکلی ندارم. در هر دو حالت مزیت و منفعت وجود دارد."

سران منچستر یونایتد بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در فصل‌های اخیر خصوصا در همین فصل گذشته، در تلاشند تا با آوردن اریک تن هاگ و خرید بازیکنان جدید، شرایط شیاطین سرخ را به روزهای خوب سال‌های گذشته خود بازگردانند.

9404