عکس؛ خوشحالی‌های رونالدو در 4 قهرمانی چمپیونزلیگ رئال مادرید طی 5 فصل

عکس؛ خوشحالی‌های رونالدو در 4 قهرمانی چمپیونزلیگ رئال مادرید طی 5 فصل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فرداشب (شنبه) از ساعت 23:30 به مصاف لیورپول می رود و حساس ترین بازی خود را در این فصل برگزار می کند چرا که این بازی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در این فصل است و باید دید که رئال مادرید در این دیدار چه نتیجه ای خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری است که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، تیم مادریدی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و اکنون کریم بنزما تبدیل به ستاره و امید اصلی رئال مادرید شده است.

بین فصل های 2013/14 تا 2017/18، رئال مادرید 4 بار در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید و دورانی رویایی در تاریخ این باشگاه رقم خورد. اولین قهرمانی با کارلو آنچلوتی رقم خورد و سه تای بعدی که پشت سر هم بودند با زین الدین زیدان رقم خوردند. کریستیانو رونالدو در تمام این 4 قهرمانی نقشی اساسی داشت و در هر 4 تای آن ها با گلزنی های خود در کل تورنمنت مسیر رئال مادرید را تا رسیدن به فینال و قهرمانی هموار کرده بود.

رونالدو پس از سوت پایان آن فینال ها که با قهرمانی رئال مادرید همراه بود، بسیار خوشحال می شد و قاب هایی تاریخی و ماندگار از خوشحالی هایش ثبت شده است که آن ها را مرور می کنیم.

1470