واکنش ستاره رئال مادرید به کامبک‌های به‌یادماندنی در لیگ قهرمانان این فصل

واکنش ستاره رئال مادرید به کامبک‌های به‌یادماندنی در لیگ قهرمانان این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید می‌گوید که حتی بازیکنان این تیم نیز هیچ ایده‌ای راجع به اتفاقات و کامبک‌های خاص در لیگ قهرمانان این فصل ندارند. 

ه گزارش فوتبالی، روز هفتم خرداد ماه، تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار خواهند کرد. این دو تیم یک بار دیگر در فینال سال 2018 در شهر کیف مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، کهکشانی‌های مادرید با درخشش گرت بیل و اشتباهات مرگ‌بار لوریس کاریوس توانستند به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند و قهرمان اروپا شوند. 

مارکو آسنسیو در گفت و گویی با مارکا راجع به این فینال گفت: "آیا می‌توانم راحت بخوابم؟ بله، من خواب خوبی دارم. حقیقتا تمرینات در این هفته کمی متفاوت‌تر از بقیه روزهاست. همه بازیکنان می‌خواهند روزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند و شما خودتان را برای یک بازی خاص آماده می‌کنید. سعی می‌کنم از هفته لذت ببرم."

"صادقانه بگویم، لیگ قهرمانان امسال با دیگر سال‌های گذشته فرق داشت. کامبک‌های فوق العاده‌ای زدیم و وقتی بازی‌ها به پایان می‌رسیدند، ما بازیکنان نمی‌دانستیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. رابطه ما با هواداران هیچ وقت به این اندازه نزدیک و صمیمی نشده بود."

"تمرکز ما روی فینال است. باید روی خودمان و نقاظ ضعف و قوت کار کنیم. لیورپول بازیکنان سریع زیادی در جلو دارد. باید مراقب همه باشیم."

4416