صحبت‌های کلوپ پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا: به انتقام اعتقادی ندارم

صحبت‌های کلوپ پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا: به انتقام اعتقادی ندارم

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار می‌کنند. این دو تیم یک بار دیگر در فینال برابر هم قرار گرفته بودند و آن جا لوس بلانکوس با گل‌های گرت بیل (2 بار) و کریم بنزما موفق شد با پیروزی سه بر یک، برای سیزدهمین بار قهرمان اروپا شود. 

به نقل از مارکا، روز یک شنبه اصلا برای قرمزهای بندر مرسی ساید خوب نبود. آن‌ها در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار داشتند، اما کامبک منچسترسیتی در 5 دقیقه مقابل استون ویلا اجازه نداد تا جام در دستان کلوپ قرار بگیرد. حالا کلوپ درباره فینال گفت: "این فینال لیگ قهرمانان است، پس کسی حق ندارد دیگر راجع به یک شنبه ناراحت باشد. بی صبرانه منتظر این بازی هستیم. یک حریف سرسخت در انتظار ماست. رئال مادرید یکی از باتجربه‌ترین تیم‌های این تورنمنت است."

"شما هیچ وقت نمی‌دانید که چند بار می‌توانید به فینال برسید، پس بهتر است از تک تک فرصت‌ها استفاده کنید. برای ما، این سومین فینال در 5 سال اخیر است. واقعا با گروه خیلی خاصی کار می‌کنم."

"فینال 2018؟ شب سختی برای ما بود. گل‌های بدی خوردیم و صلاح نیز مصدوم شده بود. من به انتقام گیری اعتقاد ندارم. شرایط را درک نمی‌کنم، فقط فکر نمی‌کنم که اندیشیدن به گذشته کار درستی باشد. بین ما و رئال مادرید هیچ مشکلی نیست. "

4416