عکس؛ چهره گریان کاریوس وقتی باعث باخت لیورپول به رئال مادرید در فینال شد

عکس؛ چهره گریان کاریوس وقتی باعث باخت لیورپول به رئال مادرید در فینال شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول، فرداشب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس به مصاف هم می روند و فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 هم به مصاف هم رفته بودند که آن بازی در نهایت با پیروزی سه بر یک رئال مادرید و قهرمانی شاگردان زیدان خاتمه یافت. در آن بازی دروازه بان لیورپول که در آن زمان لوریس کاریوس بود، اشتباهات مرگباری داشت. او روی گل اول رئال مادرید، هنگام شروع مجدد توپ را با دست به پای کریم بنزما زد و آن توپ وارد دروازه اش شد. او روی گل دوم رئال مادرید از گرت بیل برگردون خورد و روی گل سوم هم شوت از راه دور گرت بیل را به شکلی نامناسب دفع کرد و توپ وارد دروازه اش شد.

پس از بازی لوریس کاریوس به خاطر از دست رفتن قهرمانی بسیار ناراحت بود و مشخص بود که به خاطر اشتباهاتش خودش را سرزنش می کند و مشغول گریه کردن شده بود. در تابستان پس از آن، لیورپول آلیسون بکر را جذب کرد که جایگزین کاریوس شد و هنوز هم آلیسون بکر درون دروازه لیورپول است و باید دید که در فینال چه عملکردی مقابل رئال مادرید خواهد داشت.

1470