عکس؛ بگو و بخند کلوپ و آنچلوتی در دربی مرسی ساید

عکس؛ بگو و بخند کلوپ و آنچلوتی در دربی مرسی ساید

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه استادوفرانس به مصاف هم می روند و باید دید که در فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، در این فینال کارلو آنچلوتی و یورگن کلوپ قرار است رو در روی هم قرار بگیرند. کارلو آنچلوتی فصل گذشته سرمربی اورتون بود و در تابستان گذشته بود که هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت. در فصل گذشته، لیورپول و اورتون در شهرآورد معروف بندر لیورپول که به آن مرسی ساید گفته می شود، به مصاف هم رفتند که در بازی رفت در لیگ برتر انگلیس این دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند و در بازی برگشت اورتون با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و بدین ترتیب لیورپول با هدایت یورگن کلوپ نتوانست در لیگ برتر انگلیس در فصل قبل، اورتون با هدایت کارلو آنچلوتی را شکست دهد.

در یک قاب جالب مربوط به دربی مرسی ساید می بینیم که آنچلوتی و یورگن کلوپ با هم بگو و بخند می کنند و مشخص است که آن ها چالشی با هم نداشته اند. یورگن کلوپ با برخی از مربی های لیگ برتر انگلیس همواره وارد چالش شده است اما در برابر کارلو آنچلوتی چنین شرایطی پیش نیامد.

1470