صحبت‌های ستاره روسونری درباره آینده، زلاتان، دوناروما و رویایش با میلان: مادربزرگم در ورزشگاه بود!

صحبت‌های ستاره روسونری درباره آینده، زلاتان، دوناروما و رویایش با میلان: مادربزرگم در ورزشگاه بود!

پایگاه خبری فوتبالی - ساندرو تونالی قطعا یکی از قهرمانان اصلی این فصل میلان می‌باشد که برای رسیدن روسونری به اسکودتو پس از یازده سال کمک کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، در ادامه مصاحبه ساندرو تونالی را با خبرنگار این نشریه ایتالیایی می‌خوانید:

درباره کسب اسکودتو و نوزدهمین قهرمانی سری آ با میلان؟

"زمانی که پیروز می‌شوید، همه چیز تغییر می‌کند و وابستگی شما به پیراهنی که به تن کرده‌اید بیشتر می‌شود. من کودکی بودم که در خیابان سنت آنجلو (یک شهر میلانی) برای جشن هواداری حضور داشتم."

"در رجیو امیلیا همه چیز دیوانه‌وار و باور نکردنی بود اما این موضوع را فقط زمانی درک کردم که پس از قهرمانی به کازا میلان برگشتیم؛ احساسات و شوقی که در چشمان مردم حاضر در اطراف خودمان دیدم که در رویا حضور داشتند. همان لحظه بود که به خودم گفتم نمی‌خواهم از این صحنه‌ها هیچ فیلم و عکسی تهیه کنم. بلکه قصد دارم تا این لحظات را با آن‌ها زندگی و تجربه کنم و همیشه با خودم حفظش کنم."

رویای بعدی شما؟

"قبلا چیزهای زیادی از سنت لوسیا خواسته‌ام اما خب رویاپردازی هیچ هزینه‌ای ندارد و دوست دارم که در آینده همراه با میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. آن لحظه برای من غیر قابل توصیف خواهد بود."

درباره اهمیت زلاتان ابراهیموویچ برای میلان؟

"زلاتان تا زمانی که در این‌جا باشد، به شما امنیت می‌دهد. دیدن او که از نیمکت بازی شما را دنبال و تماشا می‌کند، بیشتر از هزاران ژست ارزش دارد. او برای خودش و ما تصمیم‌گیری می‌کند. او قهرمانی است که قبل از هر چیز به دیگران فکر می‌کند. ما کودکانی بودیم که زلاتان دست‌های ما را گرفت. امیدوارم که او با ما بماند چرا که باعث افزایش سطح تیم می‌شود و هم در داخل و هم در خارج از زمین تعیین‌کننده است."

اسکار بهترین بازیکن سال؟

"آن را به لیائو می‌دهم؛ برای بازی‌هایی که ما وقتی به مشکل خوردیم، او باعث پیروزی در آن بازی‌ها شد."

درباره بزرگترین شایستگی شما؟

"گلی که برابر لاتزیو زدم و لحظه‌ای که بعد از آن گل ایجاد شد، بزرگترین لحظه فصل بود."

درباره آینده شما و کاهش دستمزد برای ماندن در میلان؟

"مسائل مالی و قرارداد برای میلان آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنم، به این خاطر که یک چیز مشخص است و آن این است که می‌خواهم از این قرارداد تا قراردادهای بعدی در میلان بمانم. بسیار زیبا خواهد بود که تبدیل به یک نماد در این باشگاه باشید اما نمی‌خواهم به آینده‌های بسیار دور از دسترس فکر کنم."

درباره دوناروما؟

"امیدوارم که او هم از موفقیت ما خوشحال باشد. او به پاریس رفت و سریعا به قهرمانی در لیگ رسید. دوناروما می‌دانست که در این‌جا مسیری وجود دارد که باید طی شود. ما موفقیت خودمان را آجر به آجر ساختیم."

درباره تماس با گتوزو و حضور مادربزرگتان در ورزشگاه؟

"مادربزرگ من برای دیدار میلان و آتالانتا در ورزشگاه بود. این یک پیام نیست بلکه یک ژستی است که باعث خوشحالی من شد."

"تلفن من قفل است و هر وقت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را باز کنم، اول با گتوزو تماس می‌گیرم. می‌دانم که او از بازگشت میلان به موفقیت خوشحال است."

9404