رونمایی از مسافران پرواز تهران - استانبول که به ویزای کانادا نرسیدند

رونمایی از مسافران پرواز تهران - استانبول که به ویزای کانادا نرسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- تصمیم ناگهانی فدراسیون فوتبال کانادا در لغو بازی دوستانه با تیم ملی، فدراسیون فوتبال و همچنین دراگان اسکوچیچ و شاگردانش را شوکه کرد.

به گزارش فوتبالی، حامد مومنی سرپرست دپارتمان تیمهای ملی – که برای پیگیری امور مربوط به کارهای صدور ویزای کاروان تیم ملی به استانبول رفته – در کنار خداداد عزیزی میهمان ویژه فدراسیون فوتبال ، دکتر پرهان خانلری پزشک تیم ملی و هادی نجات‌پور ماساژور تیم ملی دیروز و قبل از ظهر، تهران را به مقصد استانبول ترک کردند.

امروز هم با صحبتهای مسئول حقوقی فدراسیون مشخص شد که سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در ترکیه حضور دارند ضمن آنکه طبق گزارش یکی از سایتهای خبری، بهرام رضاییان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در کنار حمید استیلی سرپرست تیم ملی و همچنین حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال، دیگر افرادی هستند که به ترکیه رفته‌اند.

قرار بود  احسان حاج صفی به اتفاق مهدی مهدی پور و محمدحسین کنعانی‌زادگان در کنار مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم دیشب راهی ترکیه باخبر شوند که قبل از سفر آنها، خبر لغو بازی تیم ملی با کانادا رسانه‌ای شد.

نکته قابل توجه اینکه در لیستی که فدراسیون فوتبال از افراد حاضر در فهرست مسافران ترکیه جهت دریافت ویزای کانادا تهیه کرده، نام محمدحسین میثاقی مجری و مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما هم دیده می‌شود و ظاهرا قرار بوده آنها هم تیم ملی را در سفر به کانادا همراهی کنند و دو نفری آیتم تهیه کنند که با لغو بازی این دو نفر هم باید از ترکیه به تهران برگردند. طبق سندی که رسانه‌ای شده همه پروازهای کادر ایرانی، یک پرواز ایرانی بوده اما هاشمی و میثاقی با پرواز ترکیش به ترکیه رفته اند.

1984