طعنه سرمربی پاریسن ژرمن به رئال مادرید پس از تمدید قرارداد امباپه

طعنه سرمربی پاریسن ژرمن به رئال مادرید پس از تمدید قرارداد امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن معتقد است که تمدید قرارداد کیلیان امباپه با این باشگاه، یک ناامیدی و شکست بزرگ برای رئال مادرید بود. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته یک خبر در دنیای فوتبال همانند بمب ترکید. در حالی که همگان فکر می‌کردند کیلیان امباپه پس از به پایان رسیدن قراردادش با پاریسن ژرمن، به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد، اما این ستاره بیست و سه ساله در نهایت تصمیم گرفت تا در پارک دو پرنس به فوتبالش ادامه دهد. 

به نقل از سایت مارکا، سرمربی سابق تاتنهام در گفت و گویی با برنامه رادیویی اسپانیایی گفت: "من از تصمیم کیلیان سورپرایز نشدم. ما مطمئن بودیم که او هنوز تصمیمی نگرفته و این مسئله قرار است تا آخرین لحظه طول بکشد. تمامی بازیکنان پی‌اس‌جی در رختکن فقط نیم ساعت قبل از خبر رسمی از تصمیم او آگاه شدند. فکر کنم فقط اشرف حکیمی زودتر از همه باخبر شده بود. خودم نیز هیچی نمی‌دانستم. با وجود رابطه نزدیک با امباپه، نمی‌دانستم که تصمیمش چیست. رئیس باشگاه این خبر را به من داد. واضح است که این خبر برای رئال مادرید یک ناامیدی و شکست بزرگ بود. آن‌ها فکر می‌کردند که امباپه را به خدمت گرفته‌اند. مطمئنم که لیگ فرانسه و باشگاه از این تصمیم امباپه بیشترین سود را خواهند برد."

4416