رونمایی از مقصد احتمالی دلفی در لیگ برتر

رونمایی از مقصد احتمالی دلفی در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- مقصد مهاجم ایرانی فصل گذشته  گوریسای کرواسی کدام تیم ایرانی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، یونس دلفی لژیونر جوان ایرانی پس از بازگشت به کشور مورد توجه چند باشگاه داخلی قرار گرفته است.

در حالی که هنوز 2 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر در ایران باقی مانده است اما بسیاری از تیم‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را استارت زده‌اند. در این بین تعدادی از لژیونرها با انگیزه حضور در فهرست نهایی مسافران جام جهانی، تصمیم به بازگشت به لیگ برتر گرفته‌اند.

یونس دلفی یکی از این بازیکنان است که تجربه موفقی در لیگ بلژیک و در ادامه کرواسی نداشت و حالا در لیگ بیست و دوم قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد.

این مهاجم جوان مورد توجه سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار گرفته است و با توجه به شرایط سنی که دارد هر سه تیم به دنبال جذب این بازیکن هستند.

در روزهای گذشته شایعاتی درباره پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شنیده می شد که شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از مذاکرات مدیر برنامه‌های این بازیکن با قرمزها است اما هنوز از نتایج مذاکرات خبری منتشر نشده است.

گفته می‌شود این بازیکن از سپاهان و استقلال هم پیشنهادهای خوبی دریافت کرده و شاید در صورت عدم پیوستن به پرسپولیس راهی یکی از این دو تیم شود.

دلفی که به عنوان پدیده استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد در ادامه راهی شارلوا و سپس لیگ گرواسی شد او بازیکنی است که توانایی بازی در پست وینگر و حتی خط حمه را دارد.

7655