انگیزه بالای ستاره لیورپول برای گرفتن انتقام از رئال مادرید

انگیزه بالای ستاره لیورپول برای گرفتن انتقام از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول می‌گوید که به خاطر اتفاقات سال 2018، انگیزه بالایی برای رویارویی با رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب، فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021-22 بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید در شهر پاریس برگزار می‌شود. این دو تیم درست 4 سال قبل در 2018 در فینال چمپیونز لیگ مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با درخشش گرت بیل و اشتباهات لوریس کاریوس، با پیروزی سه بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان اروپا شد. اما در آن فینال اتفاق تلخ دیگری نیز برای قرمزها افتاد و آن هم مصدومیت محمد صلاح در نیمه اول بازی بعد از درگیری با سرخیو راموس کاپیتان وقت رئال بود. او در آن زمان، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بازیکن لیورپول بود. 

به نقل از سایت مارکا، روز یک شنبه قرمزهای مرسی ساید در یک ماراتن جذاب و تماشایی، قهرمانی لیگ برتر را به منچسترسیتی واگذار کردند و به مقام نایب قهرمانی رسیدند. حالا ستاره سابق چلسی و رم در کنفرانس خبری گفت: "بعد از اتفاقاتی در بازی آخر با رئال مادرید رخ داد، انگیزه بالایی دارم. ما در روز یک شنبه لیگ برتر را نیز از دست دادیم و حالا تمام هدف و تمرکز باشگاه روی این فینال حساس است."

4416