اطمینان کاپیتان لیورپول از پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

اطمینان کاپیتان لیورپول از پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول معتقد است که آن‌ها می‌توانند در برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان به پیروزی برسند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب، فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021-22 بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید در شهر پاریس برگزار می‌شود. این دو تیم درست 4 سال قبل در 2018 در فینال چمپیونز لیگ مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با پیروزی سه بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان اروپا شد. 

به نقل از مارکا، کاپیتان سی و یک ساله قرمزهای مرسی ساید به خبرنگاران گفت: "لیورپول از آن زمان خیلی تغییر کرده و رئال مادرید با یک تیم جدید مواجه خواهد شد. ما در سال 2018 عملکرد خوبی تا فینال داشتیم. بازیکنان فوق العاده بودند، اما از آن زمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم. بازیکنان جدید آمده‌اند و ما هم موفق بوده‌ایم. البته زمان‌های دشواری هم داشتیم، ولی از آن‌ها درس گرفتیم. کاملا مطمئنم که رئال مادرید با یک لیورپول جدید مواجه خواهد شد."

"می‌خواهیم تاریخ سازی کنیم. قهرمانی لیگ را از دست دادیم، اما همچنان عطش قهرمانی در ما زنده است، چون اهداف بزرگی در سر داریم و می‌خواهیم دوباره قهرمان اروپا شویم. بازیکنان زیادی در تاریخ به این افتخار نرسیده‌اند. با فتح جام‌های بیشتری، تاریخ سازی خواهیم کرد."

4416