حمله پرسپولیس به اردوی سپاهان

حمله پرسپولیس به اردوی سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد، پرسپولیس روزهای بسیار شلوغی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ناکامی شاگردان یحیی گل‌محمدی در دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر باعث شده که پرسپولیس به صورت جدی به دنبال تجدید قوا برای فصل آینده باشد. قرار است طی روزهای آینده جلسه بسیار مهمی در باشگاه پرسپولیس بین رضا درویش و یحیی گل‌محمدی برگزار شود تا برنامه این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی، به صورت قطعی مشخص شود.

جدا از تمدید قرارداد مهدی ترابی، پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و همچنین مرتضی پور‌علی‌گنجی هم برای فصل آینده به توافق رسیده و در بازار شایعات، یونس دلفی هم خرید تابستانی این تیم نام گرفته است.

جدا از این نفرات، گویا پرسپولیس به دنبال جذب سه بازیکن مطرح سپاهان است و می‌خواهد با یکسال تاخیر، انتقام سپاهانی شدن شهریار مغانلو را از باشگاه اصفهانی بگیرد.

با توجه به آنکه قرارداد سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی‌فر با سپاهان در پایان فصل تمام می‌شود، گویا پرسپولیس روی هر سه نفر دست گذاشته و قصد جذب آنها را دارد. البته که دانیال اسماعیلی‌فر از مدتها قبل مورد توجه پرسپولیس بود و حالا به جز او، نام سجاد شهباززاده و سروش رفیعی هم در لیست نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی دیده می‌شود.

امروز یکی از رسانه‌ها از توافق قطعی پرسپولیس با سجاد شهباززاده خبر داد و گویا رفیعی هم به پرسپولیس برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داده است و ظاهرا اسماعیلی فرد را هم باید پرسپولیسی دانست.

1984