ناامیدی جانشین نویر در واکنش به تمدید قرارداد او: مسیر دیگری را در پیش می‌گیرم!

ناامیدی جانشین نویر در واکنش به تمدید قرارداد او: مسیر دیگری را در پیش می‌گیرم!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان جوان باواریایی‌ها بار دیگر اعلام کرده که تا زمان حضور نویر بازگشتش به مونیخ منطقی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، الکساندر نوبل، دروازه‌بان جوان بایرن مونیخ اکنون به صورت قرضی در باشگاه فرانسوی موناکو حضور دارد. اگر چه قرارداد نوبل با این باشگاه فرانسوی فصل آینده به اتمام می‌رسد، اما دروازه‌بان سابق شالکه بازگشت به بایرن مونیخ را در این مقطع کار عاقلانه‌ای نمی‌داند و می‌گوید: "من در سال 2023 میلادی باید به بایرن مونیخ برگردم؛ اما اگر مانوئل آن‌جا باشد، فکر کنم راه‌حلی وجود نداشته باشد. تا وقتی مانوئل نویر در بایرن مونیخ است، بازگشتم به این تیم منطقی نیست."

با توجه به آن که الکساندر نوبل تحت قرارداد با باشگاه آلمانی بایرن مونیخ است، این احتمال وجود دارد که باشگاه بار دیگر او را به تیم دیگری قرض بدهد. نوبل اما این راه حل را مناسب نمی‌داند و می‌گوید: "من دوست دارم که مسیر کاملا متفاوتی در پیش بگیرم. من آماده بازی در سطح لیگ قهرمانان اروپا هستم و دیگر نباید این شانس را از دست بدهم. حتی ممکن است بار دیگر به بوندسلیگا بازگردم برای باشگاهی غیر از بایرن مونیخ بازی کنم."

با توجه به تمدید ٣ ساله قرارداد مانوئل نویر با مونیخی‌ها، به نظر می‌رسد که امکان بازگشت الکساندر نوبل به چهارچوب دروازه باواریایی‌ها دیگر وجود نخواهد داشت.

9404