پاراگوئه اولین حریف تدارکاتی تیم ملی؟

پاراگوئه اولین حریف تدارکاتی تیم ملی؟

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که پاراگوئه اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام جهانی باشد.

به گزارش فوتبالی، تا دیروز و علیرغم تمام شایعات، مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه تیم ملی مقابل کانادا وجود نداشت اما نهایتا فدراسیون فوتبال این کشور به دلایل غیرورزشی، بازی با ایران را کنسل کرد تا حالا فدراسیون فوتبال به دنبال پیدا کردن حریفی جدید برای شاگردان اسکوچیچ باشد.

حتما در جریان هستید که قبل از منتفی شدن بازی تیم ملی مقابل کانادا، دومین بازی تیم ملی در این کشور که قرار بود مقابل اکوادور باشد، لغو شد.

امروز هم که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد اگر اتفاق‌های غیرورزشی، اردوی تیم ملی در کانادا را تحت تاثیر قرار نمی‌داد، احتمال برگزاری بازی با یکی از دو تیم کلمبیا یا ونزوئلا هم وجود داشت.

در شرایطی که سه بازی تدارکاتی تیم ملی بنا به دلایل غیرورزشی کنسل شد، فدراسیون فوتبال مذاکراتی با برخی تیمها داشته که فعلا نام پاراگوئه رسانه‌ای شده و البته هنوز مشخص نیست که بازی با پاراگوئه قطعی خواهد شد یا نه.

درباره حریف احتمالی تیم ملی باید به این نکته اشاره کنیم که پاراگوئه علیرغم غیبت در جام جهانی 2022، گزینه ایده‌الی برای بازی دوستانه با تیمهای حاضر در این تورنمنت محسوب می‌شود و فعلا که در فیفادی خرداد با سه تیم ژاپن، کره جنوبی و برزیل بازی دارد و در فیفادی شهریور هم به مصاف مکزیک خواهد رفت.

7777