پاس گل تماشایی مجید حسینی جام نداشت

پاس گل تماشایی مجید حسینی جام نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور علی‌رغم نمایش درخشان مقابل سیواس اسپور نتوانست به جام قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ترکیه در فصل ۲۲-۲۰۲۱، تیم کایسری اسپور در حالی که برخلاف دیدار اخیرش در سوپر لیگ، سید مجید حسینی را به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه آتاتورک استانبول به مصاف تیم سیواس اسپور رفت.

یاران حسینی که در دیدار اخیرشان در آخرین مسابقه سوپر لیگ ترکیه برابر سیواس اسپور شکست خورده بودند، در طول ۹۰ دقیقه نمایش پایاپای و خوبی مقابل حریف‌شان داشتند، اما در نهایت هیچ‌یک از آنها موفق به کسب پیروزی و رسیدن به جام نشدند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

سیواس اسپور پنج دقیقه پس از شروع وقت‌های اضافه به گل رسید، اما کایسری اسپور با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود که با یک بازی استراحت در ترکیب دیدار فینال قرار گرفته بود، توانست باز هم کار را به تساوی بکشد.

سید مجید حسینی در دقیقه ۱۰۷ پس از اینکه توپ پرتاب شده از اوت را دریافت کرد، یک ارسال تماشایی و دقیق از سمت راست میانه زمین انجام داد تا ایلهان پارلاک، مهاجم تعویضی کایسری اسپور که هفت دقیقه قبل وارد زمین شده بود، گل تساوی را با ضربه سر به ثمر رساند. 

تساوی ۲ بر ۲ یاران حسینی مقابل حریف‌شان خیلی دوام نداشت و موسی کوناته، مهاجم سیواس اسپور موفق شد دو دقیقه پس از ورود به زمین، در دقیقه ۱۱۳ گلزنی کند و برای دومین بار در این مسابقه تیمش را پیش بیاندازد.

تلاش همه جانبه یاران حسینی برای جبران گل خورده و کشیدن بازی به ضربات پنالتی نتیجه‌ای در پی نداشت تا کایسری اسپور با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سیواس اسپور مغلوب شود و نتواند به قهرمانی در جام حذفی ترکیه برسد.

سید مجید حسینی که پیش از این در سوپر لیگ ترکیه یک پاس گل داده و در پنج مسابقه جام حذفی سه گل به ثمر رسانده بود، در دیدار فینال نخستین پاس گل خود را به زیبایی در رقابت‌های ترکیش کاپ داد که البته مانع از شکست تیمش نشد.

7777