الگری انتقال ستاره آرژانتینی به یوونتوس را متوقف کرده است

الگری انتقال ستاره آرژانتینی به یوونتوس را متوقف کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت چنین گزارش داده که مکس الگری انتقال دی ماریا به جمع نفرات بیانکونری را متوقف کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، خبرنگار این نشریه ایتالیایی گزارش داده است که ماسیمیلیانو آلگری در حال بررسی برنامه یوونتوس برای جذب آنخل دی ماریا، بازیکن کهنه‌کار و آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است. ملی‌پوش آرژانتینی با پایان قرارداد فعلی‌اش، پایتخت فرانسه را ترک خواهد کرد. پاری‌سن‌ژرمن گزینه‌ای برای تمدید قرارداد او برای یک سال دیگر دارد اما آن‌ها تصمیم گرفتند این کار را انجام ندهند.

این وضعیت در را برای دی ماریا باز می‌کند تا به دنبال یک ماجراجویی جدید باشد و یوونتوسی‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که مشتاق جذب او هستند. گزارش‌های متعدد ادعا می‌کنند که توافق نزدیک است زیرا این بازیکن بیانکونری‌ها را در اولویت قرار می‌دهد.

با این حال، طبق گزارش گازتا دلو اسپورت، این انتقال احتمالی ممکن است همان‌طور که بسیاری از مردم فکر می‌کنند بدون مشکل پیش برود. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، انعقاد این قرارداد را به حالت تعلیق درآورده است زیرا در مورد آن تردیدهایی دارد.

بر اساس موارد تاکتیکی کیفیت دی ماریا زیر سوال نمی‌رود، اما در مورد انگیزه او تردید وجود دارد. آلگری متقاعد نشده است که وینگر فصل آینده هیجان زیادی برای یوونتوس داشته باشد.

خود دی ماریا اعتراف کرد که دلیلش برای ماندن در اروپا فقط رسیدن به فرم قبل از جام جهانی 2022 است.

9404