چگونه منچستری‌ها با فروش‌ بازیکن در تابستان بودجه خود را دو برابر کنند؟

چگونه منچستری‌ها با فروش‌ بازیکن در تابستان بودجه خود را دو برابر کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این تابستان کار زیادی برای انجام دادن دارد و نیازمند یک بازسازی بزرگ زیر نظر سرمربی جدید اریک تن هاگ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تایمز انگلیس، انتظار می‌رود بودجه یونایتد ۱۲۰ میلیون پوند به اضافه مبلغ حاصل از فروش بازیکنان باشد. این جدایی بازیکنان حیاتی خواهد بود. ما بررسی کرده‌ایم که چگونه یونایتد می‌تواند با فروش ۱۲۰ میلیون پوندی بودجه خرید خود را در تابستان به ۲۴۰ میلیون پوند برساند.

چگونه منچستریونایتد می‌تواند ۱۲۰ میلیون پوند از فروش بازیکن به دست آورد؟

دین هندرسون: ۴۰ میلیون پوند:

بیشترین مبلغی که یونایتد در مجموع ۱۲۰ میلیون پوند برای فروش بازیکن می‌تواند دریافت کند، برای دروازه‌بان تیم دین هندرسون است. به گفته دیلی استار، یونایتد ۴۰ میلیون پوند برای فروش او می‌خواهد و نیوکاسل به او علاقه‌مند است. همچنین The MEN معتقد است که این انتقال پیشرفت کرده، اما ممکن است یونایتد او را به صورت قرضی منتقل کند.

آرون فن بیساکا: ۲۰ میلیون پوند:

یونایتد با ۵۰ میلیون پوندی که سه سال پیش برای به خدمت گرفتن آرون فن بیساکا پرداخت کرد، ضرر بزرگی متحمل شد. بر اساس گزارش بی بی سی اسپورت، باشگاه سابق او، کریستال پالاس علاقه‌مند است تا آرون را بازگرداند و یونایتد باید در قبال مدافع انگلیسی خود حداقل ۲۰ میلیون پوند را بپذیرد.

آنتونی مارسیال: ۱۵ میلیون پوند:

این یک تخمین محافظه‌کارانه است، اما واقعا چند باشگاه به یک مهاجم مستعد آسیب دیدگی که در فصل ۲۰۲۱/۲۲ تنها دو گل زده است علاقه دارند؟ دستمزد بالای مارسیال برای باشگاه‌ها یک مشکل است و از نظر مبلغ فروش، یونایتد ممکن است حداقل ۱۵ میلیون پوند را برای او بپذیرد.

اریک بیلی: ۱۰ میلیون پوند:

اریک بیلی با وجود امضای قرارداد جدید (یک سال پیش)، آینده‌ای در منچستریونایتد ندارد. باشگاه‌هایی علاقه‌مند به او وجود دارند و اگر یونایتد توانست ۱۰ میلیون پوند برای او دریافت کند، باید از این موضوع راضی باشند.

اکسل توآنزبه: ۱۰ میلیون پوند:

مدافع میانی دیگری که باید جدا شود، زمان آن رسیده که منچستر یونایتد از اکسل تونزبه دست بکشد. قرضی دادن او به استون ویلا یا ناپولی نتیجه نداد، اما یونایتد هم‌چنان می‌تواند حدود ۱۰ میلیون پوند برای او دریافت کند. اگر اندکی مبلغ کمتر باشد، باشگاه می‌تواند مبلغ بیشتری برای بیلی بگیرد. ۲۰ میلیون پوند برای این زوج می‌تواند تجارت خوبی باشد.

الکس تلس: ۱۰ میلیون پوند:

دوران حضور الکس تلس در منچستر یونایتد ناامید کننده بود و زمان آن فرا رسیده است که به آینده نگاه کنیم. او هنوز یک ملی پوش برزیلی است، بنابراین باید خریداری برای او وجود داشته باشد و ۱۰ میلیون پوند برای او مبلغ منصفانه‌ای است.

آندریاس پریرا: ۵ میلیون پوند:

یونایتد بیش از یک سال است که در تلاش است تا از شر آندریاس پریرا خلاص شود. فلامینگو هنوز برای دائمی کردن قرارداد او مبلغی پرداخت نکرده است. ۵ میلیون پوند باید به اندازه کافی مبلغ کمی باشد تا یک بار برای همیشه از دست او راحت شوند!

تاهیت چونگ: ۵ میلیون پوند:

یونایتد به جای خارج کردن او به عنوان بازیکن آزاد، قرارداد تاهیت چونگ را یک سال دیگر تمدید کرد. به نظر می‌رسد که این کار صرفا انجام شده است تا بتوان او را با هزینه کمی فروخت.

دیشون برنارد: ۵ میلیون پوند:

دیشون برنارد دیگر بازیکن جوانی که در چمپیونشیپ خوب بازی کرد، تصور نمی‌شود مانند چونگ برای تیم اصلی یونایتد آماده باشد. به طور مشابه، مبلغ کمی (پنج میلیون پوند) از فروش او دستگیر یونایتد می‌شود.

مجموع: ۱۲۰ میلیون پوند فروش بازیکن:

همه این خروج ها بسیار منطقی هستند، اگر چه امکان دارد همه آن‌ها انجام نشود. دین هندرسون علامت سوال بزرگی است که یک سوم بودجه حاصل ازفروش را تامین می‌کند. ما حتی به فیل جونز اشاره نکرده‌ایم که پیش‌بینی می‌کنیم یونایتد به سادگی او را بفروشد و در عین حال دستمزدها را نیز کم کند (به دلیل صعود نکردن به چمپیونز لیگ).

زمان آن فرا رسیده است که در اولدترافورد با توجه به این‌که بازیکنانی مانند خوان ماتا، جسی لینگارد، پل پوگبا، لی گرانت و ادینسون کاوانی که همگی بصورت آزاد باشگاه را ترک می‌کنند، شاهد یک تغییر بزرگ باشند. پول حاصل از فروش ۹ بازیکن ذکر شده در بالا نیز می‌تواند فضای تیم را آزاد کند و بودجه تیم را برای خریدهای احتمالی به میزان یکصد و بیست میلیون پوند اضافی افزایش دهد که یک سناریوی برد - برد است.

9404