اعلام لیست رئال مادرید برای فینال لیگ قهرمانان

اعلام لیست رئال مادرید برای فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای سفر به پاریس برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در استادوفرانس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، کل 25 بازیکن ترکیب رئال مادرید به علاوه فویدیاس دروازه بان آکادمی در لیست حضور دارند و آنچلوتی با تمام قوا در بازی حضور پیدا می کند. لیست رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، لونین، فویدیاس، کارواخال، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، مارسلو، مندی، کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده، لوکاس وازکز، دنی سبایوس، ایسکو، ادواردو کاماوینگا، ادن هازارد، کریم بنزما، مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، گرت بیل، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و ماریانو دیاز.

قهرمانی زودهنگام رئال مادرید در لالیگا به تیم این فرصت را داد تا با آمادگی کامل به فینال برسد چرا که مصدومان رئال در سه هفته اخیر ریکاوری کردند و رئال با تمام قوا در بازی شنبه در استادو فرانس حضور خواهد داشت. رئال مادرید در تلاش است تا برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شود در حالی که لیورپول به دنبال هفتمین قهرمانی خود خواهد بود. در طول تاریخ فقط میلان با هفت جام بین دو تیم رئال و لیورپول از نظر تعداد جام قرار دارد که تیم کلوپ در صورت پیروزی در بازی شنبه می تواند با روسونری ها برابری کند. رئال و لیورپول چهار سال پیش نیز در فینال کیف به مصاف هم رفتند.

4125