توافق مهاجم جوان بارسلونا با قهرمان بلژیک

توافق مهاجم جوان بارسلونا با قهرمان بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - آینده فران جوتگلا دور از بارسلونا به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن پس از پایان بازی دوستانه منتخب کاتالونیا مقابل جامائیکا در مصاحبه با اسپورت در مورد آینده اش صحبت کرد. جوتگلا در این بازی یکی از شش گل را به ثمر رساند و با تایید جدایی قریب الوقوع خود از نیوکمپ گفت:" بارسا من را نمی خواهد."

به نظر می رسد که جوتگلا مقصدش را هم مشخص کرده است و قرار است که در بروژ بازی کند. تیم بلژیکی حاضر است برای این انتقال چهار میلیون یورو بپردازد که با پاداش بر اساس عملکرد این رقم می تواند به ده میلیون یورو برسد.

بدین ترتیب رویای جوتگلا برای موفقیت در نیوکمپ به پایان رسید. مهاجم 23 بارسلونای بی بهترین گلزن تیم رزروهای بارسا بود و لیدر اصلی تیمش بود و به بارسا کمک کرد تا به جنگ برای صعود به لیگ دسته دو اسپانیا ادامه بدهد. به نظر می رسید که با حضور ژاوی این بازیکن برای حضور در تیم بزرگسالان بارسا شانس دارد اما خریدهای کهکشانی درها را به رویش بستند و بدین ترتیب این بازیکن باید آماده چالش جدیدش شود.

تا قبل از آن که بارسا در زمستان خریدهایی نظیر اوبامیانگ و فران تورس را داشته باشد، بازیکنانی از آکادمی این تیم نظیر عبدالصمد و آخوماچ نقش پررنگی پیدا کرده بودند که همگی محو شدند.

4125