اعتراض گل گهر به لیست تیم ملی: اصرار به دعوت لژیونرهای ناآماده و بازیکنان محروم و نیمکت‌نشین دارند

اعتراض گل گهر به لیست تیم ملی: اصرار به دعوت لژیونرهای ناآماده و بازیکنان محروم و نیمکت‌نشین دارند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه گل گهر اعتراض این باشگاه به لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، ابوذر خواجویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد لیست جدید تیم ملی و عدم دعوت از بازیکنان گل‌گهر، اظهار داشت: متاسفانه باز همان سناریو تکرار شد و سرمربی تیم ملی نشان داد که چشم خود را عامدانه بر روی برخی واقعیت‌ها بسته است. اگر قرار است بازیکنان شایسته لیگ برتر، به‌ ویژه بازیکنانی که در تیم‌های شهرستانی عضویت دارند به همین راحتی نادیده گرفته شوند و حتی برای بازی‌های دوستانه هم دعوت نشوند، چه نیازی به برگزاری لیگ‌برتر است؟

مدیر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر تصریح کرد: سعیدصادقی طبق آمار و ارقام، برترین و تاثیرگذارترین بازیکن لیگ‌برتر است. آرمین سهرابیان، محسن فروزان، علیزاده و تیکدری در پست‌های تخصصی خودشان جز‌ برترین‌های لیگ امسال بوده‌اند. حتی در برخی دیگر از تیم‌های شهرستانی، بازیکنان شایسته‌ای وجود داشتند که به راحتی می‌توانستند در فهرست تیم ملی قرار بگیرند. با وجود این، کادر فنی تیم ملی همواره اصرار بر دعوت از برخی لژیونرهای نا آماده، بازیکن محروم و نیمکت‌نشینان تیم‌های پرطرفدار را دارد.

وی با اشاره به اینکه چنین رویه‌‌‌ای در درازمدت به بی‌اعتباری لیگ‌ داخلی و بی‌انگیزگی بازیکنان منجر می‌شود و به فوتبال ایران، آسیب‌ خواهند رساند، گفت: وقتی خود دراگان اسکوچیچ رسیدن به نیمکت مهم تیم ملی را از صدقه‌ سری نشستن بر روی نیمکت تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ‌برتر دارد، روا نیست، تیمی شایسته مانند گل‌گهر که در جمع چهار تیم بالای جدول قرار دارد و اگر با موضوع کسر امتیاز روبه رو نشده بود، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ‌برتر بود، حتی یک نماینده در لیست تیم ملی نداشته باشد.

خواجویی افزود: قطعا با این نگاه‌های کوچک و بسته، نمی‌توان امید داشت که تیمی قدرتمند برای جام‌جهانی بسته شود. مگر اینکه در فرصت باقی مانده، چشم‌ها شسته شود و فوتبال داخلی و بازیکنان شایسته لیگ‌برتر را جور دیگری ببینیم.

1470