پیشنهاد 50 میلیون یورویی منچستریونایتد و تاتنهام برای مدافع ملی‌پوش اسپانیایی

پیشنهاد 50 میلیون یورویی منچستریونایتد و تاتنهام برای مدافع ملی‌پوش اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد و تاتنهام علاقه خود به پائو تورس، مدافع اسپانیایی ویارئال را با ارائه پیشنهادی رسمی، علنی کردند.

به گزارش فوتبالی، تورس تابستان گذشته به شکلی جدی مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی قرار داشت. با این حال، ملی پوش اسپانیایی ترجیح داد در ویارئال بماند و در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته‌باشد.

تصمیم این بازیکن 25 ساله به‌ثمر نشست، زیرا او به تیم اونای امری کمک کرد تا به نیمه‌نهایی رقابت‌ها برسد. ویارئال پس از باخت 5-2 در مجموع مقابل لیورپول، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

تورس پس از یک تجربه جذاب و ماجراجویانه در لیگ قهرمانان اروپا با ویارئال، اکنون به نظر می‌رسد که مایل به ترک این باشگاه اسپانیایی است. نمایندگان این مدافع به باشگاه های علاقه‌مند در انگلیس اطلاع داده اند که او برای ترک زیردریایی‌های زرد آماده‌است.

گفته می‌شود که تغییر موضع تورس توجه دو تیم لیگ برتری منچستریونایتد و تاتنهام را برانگیخته است. بر اساس گزارش‌ها، هر دو باشگاه مبلغ 50 میلیون یورو برای این مدافع میانی پیشنهاد داده‌اند.

اگر گزارش‌های اخیر دقیق باشند، تورس بین دو گزینه پیش‌رو منچستریونایتد را ترجیح می‌دهد. 

نمایندگان تورس آماده هستند تا در روزهای آینده به انگلیس سفر کنند تا در مورد انتقال به تیم اریک تن‌هاگ مذاکره کنند. باید دید شیاطین سرخ می توانند برای جذب این مدافع به توافق برسند یا خیر.

اگر تورس با 50 میلیون یورو به الدترافورد بپیوندد، به بزرگترین فروش تاریخ ویارئال تبدیل خواهد شد. همچنین گفتنی است، که منچستریونایتد در سال 2016 مبلغ 38 میلیون یورو برای اریک بایی را از این باشگاه اسپانیایی به‌خدمت گرفته‌بود.

9719