عکس؛ بوسه مورینیو بر یک جام اروپایی پس از 5 سال

عکس؛ بوسه مورینیو بر یک جام اروپایی پس از 5 سال

پایگاه خبری فوتبالی - رم موفق شد در فینال رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه یک بر صفر فاینورد را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان اولین دوره از رقابت های لیگ کنفرانس اروپا لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو که اولین فصل حضور خود در رم را پشت سر گذاشت، موفق شد در این فصل قهرمان رقابت های لیگ کنفرانس اروپا شود و بدین ترتیب جام را بالای سر ببرد. آخرین باری که مورینیو قهرمانی در یک تورنمنت اروپایی را تجربه کرده بود، به سال 2017 بر می گشت که مورینیو با منچستر یونایتد در رقابت های لیگ اروپا به قهرمانی رسید. اکنون ژوزه مورینیو دوباره در یک تورنمنت اروپایی به مقام قهرمانی دست یافته است و قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را تجربه کرده است.

مورینیو پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا، بر این جام بوسه زد. ژوزه مورینیو 5 سال پیش هم وقتی که با منچستر یونایتد در رقابت های لیگ اروپا به قهرمانی رسید، بر آن جام بوسه زده بود و اکنون دوباره آن حرکت را تکرار کرد.

ژوزه مورینیو تنها سرمربی تاریخ فوتبال است که هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هم در رقابت های لیگ اروپا و هم در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا به قهرمانی رسیده است.

1470