برچسب 120 میلیون پوندی هافبک موردعلاقه منچستریونایتد و چلسی

برچسب 120 میلیون پوندی هافبک موردعلاقه منچستریونایتد و چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- گزارشها حاکی از آن است که وستهام یونایتد می‌تواند در تابستان امسال دکلان رایس، هدف چلسی و منچستریونایتد، را به‌فروش برساند. با این حال، چکش ها حاضر نیستند چیزی کمتر از 120 میلیون پوند برای این هافبک بحث کنند

به گزارش فوتبالی و به نقل از 90Min، وستهام موضع خود را در مورد رایس ملایمتر کرده‌است. باشگاه لندنی پیش از این هیچ تمایلی به فروش ستاره 23 ساله تیمش نداشت، اما آن‌ها آرام‌آرام درحال عقب‌کشیدن از موضع محکم خود هستند.

چلسی و منچستریونایتد در تابستان امسال به دنبال جذب رایس هستند، اما هنوز اقدامی برای جذب این هافبک انگلیسی انجام نداده‌اند. آبی‌ها هنوز تحت تحریم هستند، اما این تحریم‌ها می‌تواند پس از تکمیل مراحل واگذاری باشگاه در روزهای آینده به‌پایان برسد. با موافقت لیگ برتر مبنی بر فروش باشگاه چلسی، کنسرسیوم تحت رهبری تاد بولی، به‌زودی مالکیت باشگاه لندنی دراختیار خواهد گرفت.

در همین حال، منچستریونایتد قبل از تصمیم گیری در مورد نقل و انتقالات، منتظر بود تا اریک تن هاگ به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه، جانشین رالف رانگنیک، سرمربی موقت این تیم شود.

گزارش ها حاکی از آن است که وستهام آماده اضافه کردن بند آزادسازی به قرارداد جدید رایس است، اما آنها معتقدند که او تمایلی به امضای قرارداد جدید نخواهد داشت. 120 میلیون پوند، احتمالا جدیدترین خواسته چکش‌ها برای موافقت با خروج هافبک ملی‌پوش انگلیسی است.

9719

.