تمایل لوییس سوارز به حضور مجدد در کنار لیونل مسی

تمایل لوییس سوارز به حضور مجدد در کنار لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی- هم‌بازی سابق لیونل مسی در باشگاه بارسلونا، علاقه دارد تا شانس هم‌بازی شدن مجدد با لیونل مسی را در لیگ MLS بدست آورد.

به گزارش فوتبالی، لوییس سوارز قصد دارد تجربه بازی در کنار لیونل مسی را مجددا در MLS تجربه کند. این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر تا تابستان آینده با پاریسن ژرمن قرارداد دارد و این قرارداد با استفاده از بندی تعیین‌شده می‌تواند یک فصل دیگر نیز تمدید شود. با این حال، این بازیکن 34 ساله از زمان ورود به پارک دو پرنس در تابستان گذشته، همواره با مشکل روبرو بوده‌است.

مسی در پاریس تنها سایه‌ای از عملکرد گذشته خود را به‌نمایش گذاشته و تنها 11 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده‌است. اگرچه بعید است که فوق‌ستاره آرژانتینی در تابستان امسال این باشگاه را ترک کند، اما در هرصورت شایعات زیادی مبنی بر نقل مکان او به آمریکای شمالی وجود دارد. لوییس سوارز همچنین، امیدوار است که در ایالات متحده با برنده هفت بار توپ طلا هم‌بازی شود.

این بازیکن اروگوئه‌ای با صحبت در برنامه ال لارگوئرو در کادناسر، به دوستی خود با مسی نیز اشاره کرد.

سوارز گفت: "سال‌های آینده همراه با مسی در میامی؟ امیدوارم. در داخل و خارج از زمین ارتباط خوبی داشتیم. هیچ چیز بهتر از این نیست که ببینیم دو هم‌بازی در خارج از زمین ارتباط خوبی دارند و داخل زمین نیز نمایش قابل‌قبولی ارائه می‌دهند."

9719