روزی که رونالدو برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد

روزی که رونالدو برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد

پایگاه خبری فوتبالی - 4 سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و پس از آن دیگر رونالدو برای رئال مادرید به میدان نرفت.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18، آخرین باری بود که فوق ستاره پرتغالی برای رئال مادرید به میدان رفت. در آن زمان حرف و حدیث هایی درباره جدایی رونالدو از رئال مادرید وجود داشت که در روز های پس از آن این حرف و حدیث ها پر رنگ تر شد و در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی اتفاقی که تمام هواداران رئال مادرید را به شوک فرو می برد، رخ داد و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا شد و راهی یوونتوس شد.

رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 در شهر کیف به مصاف لیورپول رفت و آن بازی را با نتیجه سه بر یک برد و برای سومین بار پیاپی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. کریستیانو رونالدو در آن بازی گلزنی نکرد اما با توجه به قهرمانی رئال مادرید، با خاطره ای خوش رئال مادرید را ترک کرد.

در هر صورت اکنون 4 سال از جدایی رونالدو از رئال مادرید می گذرد و اکنون دوباره رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و باز هم باید با لیورپول بازی کند.

1470