چرا مورینیو پس از سوت پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا عدد 5 را نشان داد؟

چرا مورینیو پس از سوت پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا عدد 5 را نشان داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رم موفق شد در دیدار فینال اولین دوره از رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، با نتیجه 1 بر 0 فاینورد را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این رقابت ها لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو که در طول بازی سعی می کرد خودش را ریلکس و آرام نشان دهد، پس از سوت پایان بازی دیگر از خود بی خود شد و هیجان زده شد و خوشحالی و شادی او آغاز شد. این احساساتی شدن مورینیو به حدی پیش رفت که سرمربی پرتغالی پس از اهدای جام و دریافت مدال ها حتی گریه کرد و اشک ریخت.

اما چرا ژوزه مورینیو پس از به صدا درآمدن سوت پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا و قهرمانی رم در این رقابت ها، در همان خوشحالی های ابتدایی خود عدد 5 را نشان داد؟

علت این است که ژوزه مورینیو 5 فینال در سطح تورنومنت های معتبر اروپایی را تجربه کرده است و در هر 5 تا برنده بوده است. این فینال لیگ کنفرانس پنجمین فینال اروپایی مورینیو در تورنمنت های اروپایی بود و مورینیو باز هم در آن قهرمان شد.

او در فینال جام یوفا با پورتو، سلتیک را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. در فینال لیگ قهرمانان اروپا باز هم با پورتو، موناکو را با نتیجه 3 بر 0 شکست داد. دوباره در فینال لیگ قهرمانان اروپا با اینتر، بایرن مونیخ را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد. در فینال لیگ اروپا با منچستر یونایتد، آژاکس را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد و اکنون در فینال لیگ کنفرانس اروپا با رم، فاینورد را با نتیجه یک بر صفر شکست داده است.

1470