عکس؛ گریه مورینیو پس از جشن قهرمانی در حالی که مدال را در دست داشت

عکس؛ گریه مورینیو پس از جشن قهرمانی در حالی که مدال را در دست داشت

پایگاه خبری فوتبالی - رم با هدایت ژوزه مورینیو موفق شد در فینال رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه یک بر صفر فاینورد را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان رقابت های لیگ کنفرانس اروپا لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این اولین دوره از رقابت های لیگ کنفرانس اروپا بود که رم با هدایت ژوزه مورینیو در آن به قهرمانی رسید. مورینیو پس از قهرمانی با منچستر یونایتد در سال 2017 در لیگ اروپا دیگر قهرمانی در یک تورنمنت معتبر در سطح قاره اروپا را تجربه نکرده بود و اکنون در اولین فصل حضورش در رم به این عنوان دست یافت و توانست لیگ کنفرانس را به دست بیاورد.

ژوزه مورینیو در حالی که پس از سوت پایان بازی خوشحالی کرده و به نظر می رسید که از اینکه دوباره توانسته جام ببرد بسیار خوشحال است، پس از اینکه رم جام قهرمانی را به دست آورد و ژوزه مورینیو مدال خود را تحویل گرفت و لحظاتی گذشت، احساساتی شد و گریه کرد و اشک هایش سرازیر شد.

تصاویر این لحظه توسط عکاسان مورد توجه قرار گرفت و در شبکه های اجتماعی وایرال شده است و به نظر می رسد که ژوزه مورینیو سال های سختی را پشت سر گذاشته است و اکنون دوباره به یک موفقیت اروپایی رسیده است.

1470