معصومه جهانچی: اتفاقات بازی با البرز، زیبنده فوتبال بانوان نبود

معصومه جهانچی: اتفاقات بازی با البرز، زیبنده فوتبال بانوان نبود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان بندرانزلی در پایان دیدار با نماینده البرز با اظهار ناراحتی از حواشی این دیدار، گفت که الفاظی شنیده که زیبنده فوتبال بانوان نیست.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، روز دوشنبه نماینده البرز میزبان ملوان بندرانزلی بود و این دیدار با برتری 2-1 البرزی‌ها به پایان رسید.

البته این دیدار چندان هم بدون حاشیه به پایان نرسید و جایگاه نزدیک دو تیم در جدول، حساسیت‌های آن را بیش از پیش کرده بود.

 معصومه جهانچی پس از این دیدار با انتقاد از میزبانی تیم حریف، اظهار کرد: پزشک و مربی ما آقا هستند که در بیشتر بازی‌ها حضور دارند و پس از انجام کارهای مربوطه به جایگاه ویژه ورزشگاه می‌روند.

سرمربی ملوان ادامه داد: در بازی با البرز حراست ورزشگاه با صدای بلند پشت درب رختکن ما خواستار بیرون رفتن پزشک بود و این در حالی است که راننده آمبولانس و پزشک‌یار های ورزشگاه همگی آقا بودند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه با بی احترامی پزشک ما را با الفاظی رکیک از ورزشگاه بیرون کردند که این در شأن فوتبال ما نخواهد بود و این حواشی قشنگ نیست.

جهان‌چی با انتقاد شدید از نحوه برخورد مسئولان البرز تصریح کرد: سرپرست تیم البرز با خانم بوداغی-نماینده فدراسیون- درگیر شد و حرف‌هایی به او زد که در شأن یک مدیر فوتبالی نیست.

سرمربی ملوان با ابراز تأسف، عنوان کرد: جالب است که نماینده تیم البرز مرتباً در رختکن ما حضور داشت که این قانون را من در ۲۵ سال حضور فوتبالی‌ام تا کنون ندیده بودم و در مجموع میزبانی خوبی از تیم ما نشد.

او با اظهار اینکه تاکنون در شهرهای مختلف این مشکلات را ندیده، متذکر شد: هدف مسئولان البرز از قبل، بهم زدن تمرکز بازیکنان ما بود و حتی بازیکنان این تیم با بچه‌های ما هم درگیر شدند و اگر مدیریت خانم بوداغی نبود جو متشنج‌تر هم می‌شد.

جهانچی با بیان اینکه در مقابل حواشی البرزی‌ها با صبر و متانت تیم را مدیریت کردیم عنوان کرد: با وجود اینکه مربیان ما الفاظ خیلی زشتی را شنیدند، ولی ما آن‌ها را به آرامش دعوت کردیم؛ چرا که فوتبال بانوان بر خلاف آقایان از خیلی مسائل محروم است و نباید چنین حرکاتی در آن دیده شود.

سرمربی ملوان در ادامه اضافه کرد: در این دیدار تماشاگران مرد هم روی سکو بودند اما کسی به آن‌ها کاری نداشت. در عوض، پزشک مرد ما که مَحرم نیز هست مورد حساسیت واقع شد که این رفتارها در جهت برهم زدن تمرکز ملوان از قبل برنامه ریزی شده بود.

وی در پایان تصریح کرد: ما می‌بایست کاری کنیم که فوتبال بانوان به لحاظ اخلاقی و فنی در سطح بالایی دیده شود ولی این حرکات باعث می‌شود فوتبال ما بیشتر ضربه بخورد.

1377