امیدواری ستاره بارسلونا به فصل آینده

امیدواری ستاره بارسلونا به فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی بارسلونا ایمان دارد که آن‌ها برای فصل آینده‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها در این فصل روزهای سختی را سپری کردند. آن‌ها پس از شروع ضعیف با رونالد کومان، این سرمربی هلندی را اخراج و ژاوی هرناندز را جایگزین او کردند. اسطوره بارسا موفق شد این باشگاه را به رده دوم جدول برساند، اما آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی حذف شدند و در لیگ اروپا نیز نتوانستند از پس اینتراخت فرانکفورت بربیایند.

به نقل از سایت گل، پیرامریک اوبامیانگ 32 ساله که در ژانویه گذشته به صورت رایگان از آرسنال به بارسا پیوست، به Sports Barca گفت: "بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی در این باشگاه هستند که فقط به تمرین بیشتر نیاز دارند تا به یک بازیکن سطح بالا تبدیل شوند. وقتی جوان هستید، با بازی کردن بیشتر، اعتماد به نفس بیشتری کسب خواهید کرد. به همین خاطر بارسا شانس بازگشت به کورس قهرمانی را دارد. این تیم برای فصل آینده‌های حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. پدری، آنسو فاتی، گاوی و ... همگی بازیکنان جوان و در عین حال باکیفیت هستند. آن‌ها از لاماسیا مستقیما به تیم اول آمدند. هواداران باید به آن‌ها افتخار کنند."

4416