وینگر بارسلونا در مسیر جایگزینی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن

وینگر بارسلونا در مسیر جایگزینی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه پاریسن ژرمن برای جایگزینی آنخل دی ماریا، عثمان دمبله را در نظر گرفته است و در حال پیش بردن مذاکرات برای جذب این بازیکن فرانسوی است.

به گزارش فوتبالی، آنخل دی ماریا از پی اس جی جدا شده است و با بازیکنان این تیم هم وداع کرده است و دیگر دوران حضور این ستاره آرژانتینی در پاری سن ژرمن خاتمه یافته است و اکنون باشگاه پاریسن ژرمن به دنبال جذب جایگزین برای او است.

اصلی ترین بازیکنی که نامش پیرامون پی اس جی مطرح شده است، عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا است. به گفته فوت مرکاتو، پاریسن ژرمن پیشتاز رقابت برای جذب عثمان دمبله است. ناصر الخلیفی در حال پیش بردن مذاکرات است و دمبله را اولویت اصلی خود برای جانشینی آنخل دی ماریا قرار داده است و باید دید که در نهایت در این زمینه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت عثمان دمبله راهی پی اس جی می شود یا خیر.

از سوی دیگر عثمان دمبله بازیکنی است که مورد تایید کیلیان امباپه هم قرار دارد. امباپه در قرارداد جدیدش نقش بسیار پررنگ تری در باشگاه دارد و بدین ترتیب پی اس جی به دنبال جذب بازیکنانی که به امباپه نزدیک تر هستند می رود.

1470