رئال مادرید در فینال 2018 مقابل لیورپول چه ترکیبی داشت؟

رئال مادرید در فینال 2018 مقابل لیورپول چه ترکیبی داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه پیش‌رو از ساعت 23:30 به وقت ایران، رئال مادرید و لیورپول در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این فینال حساس چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 نیز به مصاف هم رفته بودند که آن بازی را رئال مادرید در نهایت با نتیجه سه بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت و قهرمان آن دوره از رقابت ها شد.

ترکیب رئال مادرید در آن فینال، با ترکیب امروزی رئال مادرید یعنی ترکیبی که در فینال 2022 قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، تفاوتی اساسی دارد چرا که دیگر خبری از کریستیانو رونالدو در خط حمله و سرخیو راموس در خط دفاعی این تیم نیست. این دو بازیکن در آن زمان از ارکان اصلی رئال مادرید بودند اما اکنون دیگر خبری از آن ها نیست. در آن زمان ایسکو هم فرم خوبی داشت و زیدان او به او میدان می داد.

به نظر می رسد در فینال پیش‌رو، 5 بازیکن رئال مادرید از فینال 2018 باز هم در ترکیب باشند و آن هم کارواخال، کروس، مودریچ، کاسمیرو و کریم بنزما هستند. این در حالی است که آنچلوتی قصد استفاده از مثلث معروف خط هافبک خود را داشته باشد و به والورده یا کاماوینگا به جای یکی از آن ها استفاده نکند.

1470