تغییرات قابل توجه رحمتی مقابل مجتبی حسینی

تغییرات قابل توجه رحمتی مقابل مجتبی حسینی

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب تیم سید مهدی رحمتی در دیدار برابر پیکان مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال آلومینیوم که در سه میزبانی آخرش در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور و صنعت نفت آبادان شده، امروز هم در شرایطی میزبان پیکان تهران خواهد بود که امیدوار است سه امتیاز بازی را در خانه نگه دارد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کند.

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی و نیما درودی ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر سید مهدی رحمتی در ترکیب آلومینیوم اراک مقابل پیکان قرار گرفته‌اند.

ترکیب آلومینیوم در دیدار امروز نسبت بازی هفته گذشته مقابل استقلال تغییرات قابل توجهی داشته که میلاد فخرالدینی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد بایرامی و نیما درودی جانشین امیرمحمد هوشمند، امیرحسین کریمی، محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی شده‌اند.

محمود قائدرحمتی، هافبک خوب آلومینیوم اراک نیز که هفته گذشته در لیست دیدار مقابل استقلال حضور نداشت، پس از انجام دو جلسه تمرین گروهی امروز از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

گفتنی است، بازی تیم‌های آلومینیوم و پیکان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می‌شود.

7777