وایرال شدن تقلید گواردیولا از آنچلوتی و رئال مادرید

وایرال شدن تقلید گواردیولا از آنچلوتی و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در یک بازی پر استرس توانست شکست مقابل استون ویلا را با پیروزی عوض کند و فصل را با قهرمانی در لیگ انگلیس به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا به صورت جدی خطر از دست دادن جام را حس می کرد و اگر فصل را بدون جام به اتمام می رساند، با انتقادهای شدیدی از جانب رسانه ها مواجه می شد. با این وجود تیم گواردیولا شکست دو بر صفر را با برد سه بر دو عوض کرد و توانست جام را بالای سر ببرد.

پپ گواردیولا ساعاتی پیش از بازی تصویری از خودش در کنار دستیارانش در حال کشیدن سیگار منتشر کرد. در حقیقت پیش از این کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید با کشیدن سیگار برگ در حین جشن قهرمانی رئال مورد توجه قرار گرفته بود و حالا گواردیولا به نوعی از او تقلید کرده است. البته در روزهای اخیر حضور زلاتان با سیگار در جشن قهرمانی میلان خبرساز شده بود یا مارکوس روخو مدافع اسبق منچستریونایتد نیز در جشن قهرمانی بوکا جونیورز سیگار کشیده بود!

پپ پس از کامبک زدن مقابل استون ویلا با اشاره به شکست تیمش در مقابل رئال مادرید در برنابئو به شوخی گفته بود که برای این که راه و چاه کامبک زدن را یاد بگیرد، با رئال مادرید تماس گرفته است!

4125