پایان زلاتان؟/ وداع ایبرا با فوتبال تا 2023

پایان زلاتان؟/ وداع ایبرا با فوتبال تا 2023

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان در بیانیه ای اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی زیر تیغ جراحی رفته و هفت تا هشت ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، زلاتان در بهترین حالت تا شروع سال 2023 نمی تواند فوتبال بازی کند و حالا خیلی ها می خواهند بدانند که ایا زلاتان در سن 40 سالگی همچنان قصد ادامه فوتبالش را دارد یا این که با عمل جراحی جدیدش از فوتبال بازنشسته می شود.

زلاتان به رویایش رسید و توانست با میلان دوباره قهرمان ایتالیا شود اما به علت مصدومیت شدیدش مدتها بود که آن طور که باید و شاید نتوانسته بود بازی کند. حالا این بازیکن تحت عمل جراحی قرار گرفته و معمای بزرگ این جاست که آیا همچنان قصدی برای ادامه فوتبالش دارد یا نه چرا که با مصدومیت جدیدش باید مدت زیادی از میادین دور باشد و حداقل نیمی از فصل 23-2022 را از دست خواهد داد.

میلان در بیانیه خود اعلام کرد که زلاتان در بیمارستان ژان مرموز در شهر لیون تحت عمل جراحی قرار گرفته است. دکتر برتراند سونری کوتت عمل جراحی وی را با حضور استفانو ماتزونی رئیس کادر پزشکان میلان به عهده گرفته است.میلان گزارش داده است که این عمل از مدتها پیش برنامه ریزی شده بود. زلاتان در فصل جاری هجده بازی را به علت مصدومیت از دست داده بود. زلاتان از زمان بازگشت خود 159 بازی در پیراهن روسونری ها داشته که 92 گل زده است و قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد.

4125