غایب سرشناس و احتمالی لیورپول در فینال پاریس

غایب سرشناس و احتمالی لیورپول در فینال پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول نتوانست روز چهارشنبه در تمرینات گروهی حضور پیدا کند و به احتمال فراوان فینال روز شنبه را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، احتمال حضور تیاگو در بازی شنبه خیلی کم است چرا که هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده است و با توجه به این که فقط دو تمرین دیگر مانده، حضورش در بازی مقابل رئال مشخص نیست. تیاگو یکشنبه گذشته مقابل ولورهمپتون به علت مصدومیت از زمین خارج شد و هر چند که تصویربرداری ها نشان می دهند که دچار مصدومیتی جدی نشده اما این بازیکن هنوز نتوانسته است که ریکاوری کند.

تیاگو تنها غایب احتمالی لیورپول در فینال است چرا که فابینیو از مصدومیتش ریکاوری کرده است و بدون مشکل با تیم تمرین کرد. محمد صلاح و ویرجیل فن دایک که در هفته های اخیر مصدوم شده بودند هم مشکلی برای بازی شنبه ندارند.

لیورپول انگیزه بالایی دارد تا انتقام شکست در فینال چمپیونزلیگ 2018 را مقابل رئال بگیرد. البته سرخ ها در سال 1981 در شهر پاریس توانسته بودند که رئال را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهند و انگیزه بالایی دارند تا اتفاقات آن بازی را تکرار کنند و پیروزی دیگری را کسب کنند. بازی رئال مادرید و لیورپول شنبه هفتم خرداد ساعت 23:30 آغاز می شود.

4125