عکس؛ استقبال گرم از آقای گل انگلیس در فرودگاه سئول

عکس؛ استقبال گرم از آقای گل انگلیس در فرودگاه سئول

پایگاه خبری فوتبالی - سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام با کفش طلای لیگ انگلیس به زادگاهش در کره جنوبی برگشت و بسیاری از هواداران در فرودگاه به او تبریک گفتند.

به گزارش فوتبالی، سون 23 گل در این فصل به ثمر رساند و مشترکا با محمد صلاح از لیورپول توانست عنوان بهترین گلزن فصل لیگ انگلیس را کسب کند. ستاره 29 ساله به تاتنهام کمک کرد تا برای اولین بار در سه سال اخیر سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کند و بهترین فصل دوران فوتبالش را داشت. 

سون پس از پیروزی پنج بر صفر مقابل نوریچ سیتی به کشورش برگشت که هواداران مشتاقانه منتظرش بودند. در حقیقت صدها هوادار می خواستند ستاره سابق لورکوزن را ببینند که در حالی که کفش طلایش را در دستش داشت، برایشان دست تکان می داد. هواداران واکنش جالبی به انتشار تصاویر سون داشتند. یک نفر نوشته است:" سون به حدی متواضع است که در مقابل استقبال قهرمانانه از خودش، لباسی کاملا ساده پوشیده است." دیگری هم نوشته است:" سون به نشانه تواضع نزدیک بود که در مقابل هوادارانش زانو بزند." و دیگری نوشته است:" فوق العاده است که ببینیم از یک فوق ستاره در خانه اش چگونه استقبال می شود."

سون در مقابل نوریچ دو گل به ثمر رساند و توانست 23 گله شود. صلاح نیز مقابل ولورهمپتون گلزنی کرد تا در نهایت هر دو برنده جایزه شوند. وقتی که در پایان بازی خبرنگاران قصد مصاحبه با سون را داشتند، وی  در ابتدا پرسید:" صلاح گل زد؟" که وقتی فهمید مشترکا آقای گل شده، خیالش راحت شد.

4125