خبر تمدید قرارداد امباپه چه زمانی به گوش هم‌تیمی‌هایش رسید؟

خبر تمدید قرارداد امباپه چه زمانی به گوش هم‌تیمی‌هایش رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن ادعا کرد که او و دیگر بازیکنان این تیم، همزمان با دیگر مردم دنیا از طریق اخبار متوجه ماندن امباپه شدند.

به گزارش فوتبالی، در این هفته سرانجام امباپه به شایعات و اخبار گوناگون درباره آینده مبهمش در پاریسن ژرمن خاتمه داد و در حالی که همگان فکر می‌کردند که او با رئال مادرید و فلورنتینو پرز قرارداد امضا کرده، تا سال 2025 با پی‌اس‌جی تمدید کرد تا دنیا را به شوک فرو ببرد. 

به نقل از سایت مارکا، این خبر همانند بمب در جهان ترکید و حالا هررا می‌گوید که او و دیگر بازیکنان نیز مثل بقیه مردم جهان از این خبر مطلع شده‌اند. هافبک سابق منچستریونایتد به مارکا گفت: "رختکن پاریسن ژرمن همزمان با بقیه مردم دنیا از این خبر آگاه شد. نمی‌دانم که آیا امباپه به اشرف حکیمی یا کس دیگری راجع به این خبر گفته بود یا نه، اما من هیچ چیزی نمی‌دانستم."

"بعد از نهار، ما این اخبار را از طریق گوشی‌های همراه و تلویزیون مشاهده کردیم و دوستان‌مان بابت آن به ما پیام می‌دادند. ما سپس در استادیوم زمانی که در رختکن حاضر نبود، در زمین بازی ما را سورپرایز کرد. من فکر می‌کنم که کیلیان کار درستی انجام داد. باید از حضور او در سال‌های آینده نهایت استفاده را ببریم."

4416