واکنش آنچلوتی به صحبت‌های اخیر ستاره لیورپول

واکنش آنچلوتی به صحبت‌های اخیر ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - داویده آنچلوتی کمک مربی و فرزند کارلو آنچلوتی اذعان کرد که صحبت‌های اخیر محمد صلاح ستاره لیورپول را درک می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های لیورپول و رئال مادرید مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار خواهند کرد. در مرحله نیمه نهایی قرمزها موفق شدند ویارئال را از پیش رو بردارند و بعد از این بازی، محمد صلاح به خبرنگاران گفت که دوست دارد لوس بلانکوس را در فینال ببیند، چون با آن‌ها حساب دارد که باید آن را تسویه کند. این مسئله به فینال 2018 مربوط می‌شود. جایی که رئال مادرید با درخشش گرت بیل و اشتباهات لوریس کاریوس توانست 3-1 به پیروزی برسد. 

به نقل از سایت گل، داویده آنچلوتی راجع به صحبت‌های صلاح به PA Media گفت: "بازی کردن مقابل رئال مادرید فوق العاده است و من می‌فهمم که چرا صلاح خیلی به بازی کردن در مقابل بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد. بازیکنان در این سطح خیلی رقابتی هستند و صلاح هم باید انگیزه‌های خاص خودش را برای گرفتن انتقام داشته باشد. ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و این بخشی از تاریخ باشگاه و بازیکنان است. خیلی خوشحالم که توانستم عضوی از این باشگاه فوق العاده در این فصل باشم و تجربه‌های خیلی خوبی کسب کنم."

4416