عکس؛ لحظه ورود لیونل مسی به بیلبائو

عکس؛ لحظه ورود لیونل مسی به بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی - پس از به پایان رسیدن فصل در لیگ فرانسه، اکنون لیونل مسی به اردوی تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، این اردو در شهر بیلبائوی اسپانیا برگزار می شود و لیونل مسی به همراه سایر آرژانتینی ها به شهر بیلبائو در اسپانیا رفته اند و بدین ترتیب اردوی خود را آغاز کرده اند. تیم ملی آرژانتین اهداف بزرگی در ماه های آینده دارد که بدون تردید مهم ترین هدف آن ها رسیدن به قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر است.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی با توجه به شرایط سنی اش به نظر می رسد که آخرین جام جهانی اش را تجربه خواهد کرد و همین قضیه موجب می شود تا مسی انگیزه بیشتری برای این جام جهانی داشته باشد. مسی تاکنون در رقابت های جام جهانی نتوانسته است به مقام قهرمانی برسد و نزدیک ترین تجربه اش به قهرمانی مربوط به سال 2014 بود که همراه با تیم ملی آرژانتین به فینال رسید و مقابل آلمان در فینال شکست خورد.

مسی البته سال گذشته در رقابت های کوپا آمه ریکا به قهرمانی رسید تا اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را به دست بیاورد. آرژانتین به زودی دیداری مقابل تیم ملی ایتالیا خواهد داشت.

1470