اسماعیلی: ذوب آهن یک گام از فوتبال ایران جلوتر است/ تساوی عادلانه بود

اسماعیلی: ذوب آهن یک گام از فوتبال ایران جلوتر است/ تساوی عادلانه بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: احساس می‌کنم ذوب آهن یک گام از فوتبال ایران جلوتر است.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل اسماعیلی پس از تساوی بدون گل نساجی مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم و قبل از صحبت کردن درباره این بازی به مردم خوب آبادان باید تسلیت بگویم. امیدوارم هیج وقت غم نبینند.  باید مهندسان ما بیشتر فکر و تحقیق کنند تا جای دیگری چنین آسیبی نبینیم. همچنین از باشگاه خوب ذوب آهن تشکر ویژه کرده . از قدیم الایام اینگونه بود که شاید ذوب آهن یک گام جلوتر از فوتبال ایران باشد. به این جهت نکاتی مثلا احترام گذاشتن  به تیم حریف که سایر تیم‌ها کمتر به آن توجه دارند، توجه می‌کنند.

وی اضافه کرد: از تیم، کارخانه، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که به استقبال تیم نساجی آمدند تشکر می‌کنم. همچنین در شروع بازی تونلی را با بازیکنان خوب ذوب آهن تشکیل داده و به تیم ما انرژی دادند. باید همه یاد بگیریم به هم احترام گذاریم. مربیان، بازیکنان و داوران کنار هم کار می‌کنند تا فوتبال و ورزش زیبا انجام شود و مردم لذت ببرند. واقعا از باشگاه ذوب آهن  متشکر هستم.

سرمربی تیم نساجی درباره روند بازی با ذوب آهن، توضیح داد: پس از بازی‌های جام حذفی با توجه به فشاری که به تیم ما آمده مقداری بدن بچه‌ها خالی کرده . کارمان سخت است. در نیمه اول مقداری ضعیف تر بودیم و سردرگم و بد کار کردیم اما در نیمه دوم بازی متعادل بود. در این نیمه شرایط متعادل شد و بازی را گرفتیم. در کل این مسابقه خیلی افت و خیز نداشت و با توجه به موقعیت‌های دو تیم، تساوی عادلانه بود. در نهایت باید بگویم وقت داشتیم مقداری به  جوان‌ها بازی بدهیم و از شرایط آنها استفاده کنیم. امیدوارم در بازی‌ بعدی ضمن بهره‌گیری از بزرگان تیم بیشتر به جوان‌ها انگیزه و بها بدهیم.

۴۱۵۴