حمله جدید به رونالدو: کسی که او را خریده، مقصر است

حمله جدید به رونالدو: کسی که او را خریده، مقصر است

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد نتوانست فصل را در لیگ انگلیس آن طور که انتظار می رفت، به پایان برساند (ششم شدند و راهی لیگ اروپا شدند) و انتقادها از آن ها به شدت بالا گرفته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فصل بدی در منچستریونایتد نداشت اما با این وجود او هم از تیغ تیز انتقادها دور نماند. جان بارنز بازیکن اسبق فوتبال انگلیس حالا به رونالدو حمله کرده و بازیکن پرتغالی را عامل به هم خوردن نظم رختکن شیاطین سرخ معرفی کرده است. 

بارنز در حملاتش به رونالدو گفت:" رونالدو عامل بی نظمی و عدم اتحاد تیم است.وقتی که توپ به رونالدو نمی رسد، با ناراحتی دستانش را به هوا تکان می دهد. این یک نمونه بزرگ است، نه؟ نظم در منچستریونایتد یک مشکل است و چه کسی باعث این بی نظمی می شود؟ انگار که می خواهد بگوید که من کار خودم را می کنم و بقیه مقصر هستند. این کاری نیست که یک رهبر انجام بدهد. این کاری است که فردی انجام می دهد که فقط به خودش فکر می کند. هواداران دوستش دارند اما وقتی که شرایط مطابق دلخواهش پیش نمی رود، می گوید که "من مقصر نیستم." این کاری نیست که در یک تیم انجام می دهند. می دانیم که برای رونالدو شرایط خوب پیش رفته اما ترجیح می دهید که او سالی 20 گل بزند یا این که یونایتد بهتر نتیجه بگیرد؟ اگر تیم بهتری داشتند، در رتبه بالاتری قرار می گرفتند. اگر همدلی بیشتری وجود داشت، رونالدو گل نمی زد اما تیم بهتری داشتند و بازیها را می بردند. رونالدو ارزش بقیه هم تیمی هایش را کم می کند. بدون رونالدو، رشفورد، فرناند یا سانچو می توانستند فصل بهتری داشته باشند. مقصر آن کسی است که رونالدو را خریده است."

4125